7 Nisan 2014 Pazartesi

Günümüzde sosyal medyanın ticari açıdan önemi

Her gün ana haber bültenlerinde veya haber sitelerinde şöyle bir haberle karşılaşırız: “Bugün sosyal medyanın gündemi şuydu veya sosyal medyada şu konular konuşuldu.” Son zamanlarda sosyal medyanın bu denli ayrı bir gündem oluşturması, facebook, twitter, google plus gibi sitelerin çok etkin bir şekilde kullanılmasından kaynaklanıyor. Artık gündem oluşturacak kadar etkin olan bu paylaşım platformlarında da firmalar ve markalar kendini göstermeyi yoğun bir şekilde istiyor.

twitter

Sosyal medya danışmanlığı işte tam burada devreye giriyor ve sizin bu alanda son derece etkin ve doğru şekilde kendinizi göstermenizi sağlıyor. Peki, bunu nasıl yapıyor. Evvela sizin firmanız ve markanız ile ilgili teferruatlı bilgiye sahip olarak hangi özelliklerinizin ön tasarıya çıkması gerektiğini, takipçilerinizin beklentilerinin neler olduğunu, daha iyi bir şekilde nasıl reklamınızın yapılacağını çevrelice araştırarak size teferruatlı raporlar sunuyor. Bu raporlar doğrultusunda siz de kendinize gerekirse yeni ufuklar çiziyorsunuz. Böylelikle televizyon gazete gibi alanlarda çok daha pahalıya mal olacak tanıtım giderlerinizi sosyal medya danışmanlarınız sayesinde daha üye indiriyorsunuz.

Sosyal medya müracaat etmeliği baş döndürücü bir hızla sosyalleşen ve küreselleşen dünyada size bir deniz feneri gibi yol göstererek her zaman bir adım önde olmanızı sağlıyor. Bu hıza ayak uydurmak oldukça zor olduğundan sosyal medya danışmanınız sizi bilgilendiriyor ve hangi taktiklerle bu alanda kendinizi daha iyi göstermenize yardımcı oluyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder